dinsdag 25 oktober 2011

Inauguratie

Hier gaan we dan, weer een blog. Weer iemand die denkt dat zijn mening en schrijfsels de wereld kunnen boeien. Weer iemand die zijn gal gaat spuwen op het net omdat in het echte leven er toch niemand luistert. En eigenlijk maakt het me niets uit wat men er van denkt. Hier zàl ik mijn gal spuwen, hier zullen mijn schrijfsels boeien, al is het slechts voor een enkeling, met of zonder houten been, glazen oog en een woordenbrakende papegaai op z'n schouder. Hier ga ik mijn visie geven op het leven in Hasselt, de stad waar ik geboren ende getogen ben. Hier ga ik laten zien aan mijn, al dan niet Hasseltse, medemens welke kroegen, eethuizen en andere zaken zeker de moeite waard zijn wil men Hasselt anders leren kennen. Vergeet de toeristische trekpleisters, massatavernes vol met obers die vooral beschikken over een waanzinnig superioriteitsgevoel en matuvulocaties, hier volgt het echt gezellige Hasselt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten